13 Ocak 2016 Çarşamba

İSOFF OLAĞAN GENEL KURUL DUYURUSU


İstanbul Off-Road Kulübü Derneği 'nin 2016 yılı olağan Genel Kurul Toplantısı'nın, 09 Şubat 2016 (Salı) günü saat 19:00’ da “Maslak Mahallesi Atatürk Oto Sanayi Sitesi 52. Sokak No:4 Sarıyer- İstanbul” adresindeki dernek merkezinde aşağıdaki gündemle yapılmasına karar verilmiştir.

Belirlenen günde çoğunluk sağlanamadığı takdirde; ikinci toplantı 16 Şubat 2016 (Salı) günü aynı yer ve saatte çoğunluk aranmaksızın yapılacaktır.



G Ü N D E M:

1.  Açılış, Yoklama ve Saygı Duruşu
2.  Genel Kurul Toplantısı Başkanlık Divanı Seçimi ve seçilen Divan Heyetine toplantı tutanaklarını imzalama yetkisi verilmesi
3.   Yönetim Kurulu Faaliyet Raporunun okunması, görüşülmesi, ibrası için oylamaya sunulması
4.   Denetim Kurulu Raporunun okunması, görüşülmesi, ibrası için oylamaya sunulması
5.   Dernek gelir – gider hesap özetinin okunması, görüşülmesi, ibrası için oylamaya sunulması
6.   Üyelerin ödeyeceği yıllık aidat miktarı ile ilgili tekliflerin görüşülmesi ve aidat tutarının belirlenmesi için oylama yapılması
7.   Tahmini bütçenin okunması, görüşülmesi, yönetim kuruluna fasıllar arasında aktarma yetkisi verilmesi ve kabulü için oylamaya sunulması
8.   Yeni Yönetim Kurulu, Denetim Kurulu asıl ve yedek üyelerinin seçimi
9.    Dilek ve temenniler
10.  Kapanış

Toplantıya katılmanız dileğiyle bilgilerinize sunarız.

İsoff Yönetim Kurulu